Maandag : mijn moeder meej genomen naar de manege om me proef voor gelezen. Eerst even ingestapt , een x mijn proef gereden en paar x goede galop aanspringen geoefend. (links gelijk goed, rechts 1x verbeterd) verder nog ff zonder zadel uitgestapt. Opzich best wel lekker gereden
Dinsdag: hij was al onwijs stijf van stal, dus eerst een half uur moeten stappen, draven, galopperen. En heeeel veel overgangen maken, toen liep ie eindelijk goed. Toen heb ik nog een paar x (Voor de verandering
) galop geoefend. Eerst linksom (makkelijke kant) en dat ging best redelijk. Daarna rechts , vet laat aanspringen (dan voel je je eg voor banketstaaf zitten
) maar wel goed , dus dat viel nog wel meej. Maar toen kwam het: afwenden in galop... dat is dus egt een drama
.. de eerste 4 x weer in de draf gevallen (zucht) daarna zweep in me buitenhand gedaan..hielp wel een btje , maar vrolijk word je er niej van. Na 7 x proberen ofzo ..ging ie eindelijk GOED door de wending in galop
haha) maarja jullie voelen hem wel aankomen , in mijn wedstrijd kan ik moeilijk vet lopen kl*te. Dan sta je weer zo gruwelijk voor banketstaaf. Morgen ga k ook nog op hem rijden: heeft iemand nog tips?? voor de wedstrijd of voor morgen. (of voor het inrijden voor de wedstrijd, ook niet onbelangrijk anders kom k daar op een hark binnen)Ik hoop het
groetjes
hoop hoop
haha)
...haha (wij moeten altijd appeltaart bakken als we gevallen zijn) maar gelukkig heb ik geen vliegles gehad haha. (laat mijn instructrice nou net een kwartier na de les zelf gevallen zijn, ze heeft nix! dus misschien nog wel een appeltaartje
)