[img]../upload/328/gaike.jpg[/img]
Gaike was m'n eerste echte verzorgpony. Een manegepony die niemand eigenlijk echt leuk vond, maar voor mij was ie heel lief dus ik was

[img]../upload/328/molly.jpg[/img]
Toen Gaike wegging

[img]../upload/328/pucelle.jpg[/img]
Daarna mocht ik Pucelle, net nieuw aangekomen, gaan doen. Een kruising new forest, een geweldige pony. Maarja, die ging naar een andere manege, werd daar eerst halfpension (nu zouden ze dat een leasepaard noemen) en daarna is ze verkocht.
[img]../upload/328/uresco.jpg[/img]
Uresco was m'n eerste pensionverzorgpaard. Een ruin (v. Pastrocio) van zo'n 1.75 groot. Wel ff wennen als je alleen nog maar met ponietjes hebt staan keutelen. Een superpaard vond ik het, al kon ie vreselijk hoog en lang achter elkaar bokken. Maar verder een heerlijk beest. Helaas is hij tijdens onderzoeken in Utrecht dood neergegaan, bleek dat hij overal inwendige bloedingen enzo had. Wat het precies geweest is weet ik niet, maar het heeft wel flinke indruk gemaakt want ik heb daarna zeker een half jaar niks met paarden te maken willen hebben.
[img]../upload/328/christiaan.jpg[/img]
Christiaan, m'n eerste echte bijrijdpaard is een verhaal apart

[img]../upload/328/christiaan2.jpg[/img]
Dit is ook Christiaan, maar dan een paar jaar later (inmiddels in Gelderland), met m'n dochtertje (toen 2) op z'n rug.