maureen16 schreef:goed dat je je merrie bitloos rijd! ben ik helemaal voor!
maar ik weet niet hoe je bijrijdster rijd? misschien moet je eens vragen of een vriendin meerijd . die moet haar rijstijl eens chekken. misschien doe jij niets verkeerd maar jou bijrijdster wel. misschine vind jou fjord die sjetjes wel leuk en gaat ze dan een beetje blij worden maar dan gaat jou bijrijdster misschien wel tegen de buik schoppen ofzo? ga anders een beetje grondwerk doen en veel in het bos wandelen
Mijn bijrijdster doet niets verkeerd, behalve dan dat ze soms iets te lief is voor mijn merrie en die maakt er meteen misbruik van
Bij mij doet mijn merrie helemaal wild zodra ze die shetlanders ziet, heenweg was er niets aan de hand terug weg wel kon haar nog net bij me houden, ben opzich niet bang hoor maar vraag me af waarom ze zo doet, heb dr nu 5 jaar en in het begin heeft ze wel raar gedaan echt uitproberen maar nu snap ik er werkelijk niks meer van.
Heb overigens niemand om mee samen te rijden, en heb ook geen rijbak.
ik krijg trouwens wel echt het idee dat ze deze shetlanders echt NIET leuk vind! normaal bij de andere shetlanders van andere buren doet ze ook niet zo