Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janedieene schreef:Een instructeur zei tegen mij dat ik een hele goede springhouding had.
Ik zorg altijd dat ik mijn hakken goed uitdruk voor de sprong, en ik wil de beweging volgen van mijn paard.
Als ik mijn armen naar voren doe, om het paard boven de sprong meer ruimte te geven, is het eigenlijk haast onmogelijk om ook dan nog recht in het zadel te staan.
Ik kan het eigenlijk niet zo heel goed beschrijven, want ik heb zelf ook nooit geleerd hoe het in het echt moest.
Ik ben gewoon gaan springen, en blijkbaar deed ik dat goed.
http://94.100.121.214/1014250001-1014300000/1014298701-1014298800/1014298714_5_aFfW.jpeg

44Myrthe44 schreef:TS: als ik naar de foto's kijk zie ik dat je je beugels zo lang hebt, dat je nooit je knieën genoeg kan buigen om een goede springhouding aan te nemen. Doe je beugels een keer echt kort, en dan je handen richting de oren bewegen. Denk dat het dan al een stuk beter gaat.
HipDiOdess schreef:En als ik nu je ava zie, zie ik dat het bij jou inderdaad helemaal goed gekomen is!
bedankt voor de tips, ik ga ze zeker proberen en hoop dat het bij mij ook goed gaat komen!

en natuurlijk hoe lang ik ze bij de dressuur had.Sunneva schreef:2 of 3, ligt aan het zadel en het paarden natuurlijk hoe lang ik ze bij de dressuur had.
Bij mijn eigen paardje vaak 3.