We hadden weer eens zin om te springen, dus Diantha en ik hadden even een sprong neer gezet en wat balken neer gelegd (geen foto's) om te kijken wat meneer er vandaag van bakte. Het ging ontzettend goed, alleen bij de laatste keer springen weigerde hij, gelukkig is hij er daarna nog wel overheen gegaan
Natuurlijk moesten er ook foto's gemaakt worden met me nieuwe digi, dus hier komen ze
jammer genoeg zijn ze een beetje donker geworden want het begon al te schemeren. Nog even zijn hoofdje voor het rijden (ik kon het weer niet laten
)Even kijken of het hele zaakje er nog zit

En zo ziet meneer eruit in zijn herfst-vachtje. Hij staat er trouwens wel suf op..
Ok, toen het 'echte' werk. We begonnen laag.. (ohja, en niet te hard lachen he?
)Hier de sprong met Diantha
BIG smile
Beetje te laat genomen maarja.. tis wel een leuk effect
Diantha weer
We gaan steeds hoger...
... en hoger

We flying hiiiiiiiiiiigh!... het werd nu trouwens ook wel eens tijd voor de befaamde cap
En toen begon het weigeren
gelukkig alleen bij Diantha
hihiGelukkig had hij er weer zin in
het kwam alleen een beetje onverwacht voor Diantha, is ook wel te zien op de foto volgens mij
Yeah.. we gaan weer hoger!
Tot slot de laatste foto..
...want de baterijen waren op *zucht* Op de foto's hebben we tot de 1.30 gesprongen, maar toen de baterijen op waren hebben we de hindernis nog 10 cm verhoogd. Dus we zijn nog redelijk ver gekomen met foto's maken.
En, wat vinden jullie ervan? Commentaar is welkom(en complimentjes ook
) 
Wat leuk zeg dat ie zo lekker sprong! Kep zin om naar de duinen te gaan