Sinds 3 a 4 weken rijd ik haar 2 keer per week. Op woensdag in de les van de rijvereniging als vervanging voor Andrew, en op zaterdag oefen ik dan nog een keer.
De afgelopen week was de les afgezegd en het was duidelijk te merken dat ik haar een week niet gereden had.
Ze loopt ook elke dag een keer mee in de lessen bij Stal Karima, en daar wordt ze toch "anders" gereden...
Het ging vooral in het begin niet zo lekker, het zadel zat vreselijk onstabiel (normaal leg ik mijn eigen zadel op) Het stuur en het gas was verdwenen en de aanleuning was ook weer even zoeken. Toch vielen de foto's me mee!
Eerst ophalen uit het land... Ze krijgt al echt een dik vachtje
Even de beugels op maat (lief koppie hè!)
stappen...
Deze hierboven vond ik heel mooi...
Draven op rechter- en linkerhand. Voor mijn gevoel is ze niet voorwaarts genoeg. Maar als ik naar de foto's kijk, dan haal ik dat er niet uit... Zou ik te veel willen?
galopje (de anderen waren meestal wazig of op een niet zo mooi moment genomen)
Deze vond ik ook heel mooi...
Braaf...
Als "afkraakbonus" heb ik nog even de foto met: Zoek de fouten... Leef je uit!

Verder waren de foto's niet altijd van denderende kwaliteit (wazig) maar Moenira liep best goed.
Reinou, wederom heel erg bedankt voor het maken van de foto's!
Ik twijfel heel erg of ik met Moenira verder zal gaan met de lessen, of met Aranka. Aranka vind ik leuker om te rijden en ik ben ook de enige die daarop rijd, maar ze staat wel te koop en kan dus elk moment weg gaan... Zowieso wil ik met Aranka privélessen gaan volgen. Ik hoop dat Carmen Grondsma plaats heeft, want ik denk dat ik met Aranka en vriendelijke instructie heel veel kan leren! Maar als ik dan deze foto's zie, en bedenk hoe weinig ik deze pony rijd, hoe jong ze is en hoe snel ze dingen oppakt... Dat dit toch ook een hele goede pony is...
Moeilijk hoor!!!...
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Maar Joyce; jij weet wel dat dat niet zo hoort