Na aanleiding van mijn vorige topic, [RT-HAW] Undercover in actie , toch maar het een en ander anders gaan bekijken.
De sporen zijn weg en ook de martingaal hangt nu lekker in de kast. Na het zien van deze foto's moeten me gaatjes alleen duidelijk langer naar mijn mening.
Het geen wat het minste naar mijn zin was heb ik aan gewerkt en dat betekend voorwaarts!
Mijn vorige topic is zo'n 5 maanden geleden. Deze foto's zijn voor mij weer de eerst keer sinds 6 a 7 weken op hem ivm oa een blindedarmontsteking, vakantie en nog meer. Rijden of longeren heb ik al die weken niet gedaan dus het was erg zoeken tussen ons. En ik ga opzoek naar een goede instructeur voor 1 x per 2 weken!!
Omdat het 31 December is was het mega druk in de binnebak en na een aantal keer de lucht in te zijn gegaan met hem door de stress van ons beide kanten toch maar naar de buitenbak gegaan ondanks de klappen van het vuurwerk.
Sorry sorry voor de slechte kwaliteit foto's mn zus zat op haar paard terwijl ze de foto's maakte en die was aan het uitstappen.
Zoals ik al zei ben ik vooral bezig geweest met die achterhand er meer onder proberen te krijgen. Binnekort als we samen weer gewend zijn en we langzaam weer de draad kunnen oppakken, zal ik weer foto's laten maken en erop zetten.

Geen idee wat ik hier met mijn binnehand doe!

Stiekem wel heel trots dat ik eindelijk weer op zijn vertrouwde rug mocht zitten!
Net als vorige keer vraag ik jullie kritiek. Positief of negatief maakt me niet uit, als ik er maar wat van kan leren. Na het zien van weer nieuwe foto's zie ik weer een heleboel punten waar ik hard aan moet werken.
Overingens voel ik het kritiek dat ik hard in mijn hand lijk al aankomen. Dit zie ik ook op de foto's vooral wanneer ik net sta. Zelf heb ik absoluut niet dat idee maar ga er toch meer aan denken.
Liefs Anouska

) Ik denk dat je dat eerst goed voor elkaar moet hebben, voordat je 'm van voren lekker rond kunt gaan rijden. Nu loopt 'ie namelijk van voren wel gebogen, maar ik heb het idee dat de stuwing van achter een beetje ontbreekt, waardoor je paard gemakkelijk achter de loodlijn kruipt. Probeer die achterhand er dus goed bij te houden (bvb door middel van tempowisselingen en overgangen), want een paard dat van voren zo diep loopt, daar heb je weinig over te zeggen.
)