Onze laatste update was in november, over 2 dagen heb ik [***] exact een jaar

Inmiddels zijn we L2+6 in 2 wedstrijden en zijn we stukjes bezig met het afwerken van het
plaatje voor de M1.
Het is inmiddels de bedoeling dat [***] wat meer gaat leren dragen en dat de aanleuning
nog stiller wordt. De galop moet ook meer gesloten worden en ik wil dat ze mooier over de rug
blijft gaan. Ze wil graag wat langer worden en dan grotere passen maken maar dan duwt ze
zich net teveel van het achterbeen af. Ik rijd wel veel tempowisselingen normaal gesproken maar
omdat ik zondag wedstrijd heb hebben we vandaag vooral de overgangen en van draf naar halt en
vierkant staan wat meer meegenomen. Met vierkant staan zijn we pas kort geleden begonnen.. en
[***] snapt al aardig goed wanneer ze welk been nog even bij moet zetten. Het gebeurd steeds
vaker dat ze direct goed halt staat. Ik ben druk bezig met ons huiswerk dat we van onze instructrice
hebben meegekregen en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden!
Afentoe lijkt het alsof ik met mijn handen zit te hengelen maar ik veer met haar mee soms als ze kauwt
en afentoe gooi ik weleens mijn arm los omdat ik mezelf betrap dat ik afentoe mijn elleboog vastzet,
Met achterwaarts vind ik dat ze wat meer op de ll mag blijven ze kruipt er nu net achter waardoor mijn
handen teveel naar mijn lichaam komen om aanleuning te behouden, ze heeft dagen dat het beter gaat.
Helaas is de linkergalop verdwenen en het wijken voor het rechterbeen. Uploaden duurt te lang om opnieuw te stoeien met het filmpje.. maar gelukkig is het wijken voor het rechterbeen makkelijker voor haar
dan die voor het linkerbeen

gewerkt heeft vond ik het niet eerlijk deze vandaag van haar te vragen.
Ik ben al erg trots hoe fijn we nu gaan.. een jaar geleden had ik echt niet gedacht dat ze zo snel zo veel zou veranderen.. en ik overigens ook..
Wie het leuk vind onze eerste film terug te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=WB3A7nIQACY
Rijden begint vanaf 2:53. Of moet ik zeggen stuntelen

Alle tips welkom!!