Vanochtend is Linsey tussen de buien door meegeweest naar Vince. Hij staat sinds twee maanden op een stal, heel wat anders dan m'n weilandje
We kunnen nu wat vaker trainen omdat we nu een bak hebben, heel fijn. Hij zit duidelijk lekker in z'n vel en heeft wat meer bespiering gekregen. Vince is 8 jaar, van Kantje's Ronaldo en ik heb hem nu zo'n 2,5 jaar. We rijden op B niveau (denk ik?)
Vince heeft een rugblessure en heeft moeite met het over de rug lopen, daar werken we aan 
Laatste topic: [RT-HAW] NF Vince aan het dressuren!
Helaas door de modder ging het niet geweldig en heb ik meer voor de lol gereden. Vince liep een beetje op eieren en ik probeerde hem te ontlasten door naar voren te zitten. Ik moet leren meer m'n handen te dragen (en m'n binnenhand minder streng). Verder moet Vince meer aan het been worden, dan hoef ik ook minder teugel te gebruiken. Oja, en tijdens pasje weg niet uit elkaar vallen. Máár, ik ben al super blij met de vooruitgang
Ik heb amper nog m'n hakken omhoog, hoef minder aan te drijven, heb mn benen veel stiller, hij is sneller nagevelijk, is veel losser in z'n lichaam en ik heb veel meer lol (ipv angst) met het rijden

Alle credits naar Linsey (Liins @ bokt) voor het maken van de foto's!
1. Instappen

2.

3. Woei ik ben een duikbook!

4. Lekker in de zon!

5. Galop! Handen dragen..

6.

7. Komt teveel omhoog met pasje weg

8. Fijn

9. Vriendjeeees!

10. HÁP