Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou het gek vinden dat hij nerveus zou dribbelen aangezien hij sneller zal vluchten dan ter plaatse te blijven... Maar het zou kunnen dat hij zich bedenkt en eerst nadenkt voordat ie vlucht ...
.
dankje voor jullie antwoorden!
misssurprise schreef:Jah kan zijn ofwel heb ik een superpaardIk zou het gek vinden dat hij nerveus zou dribbelen aangezien hij sneller zal vluchten dan ter plaatse te blijven... Maar het zou kunnen dat hij zich bedenkt en eerst nadenkt voordat ie vlucht ...
Dilan1993 schreef:Ik zou met het oefenen van de piaffe toch even wachten tot de basis er goed in zit, en vanuit daar richting de piaffe trainen. Maar dit kost maanden tijd, vergis je niet.
misssurprise schreef:Zouden we vanuit dat dribbelen een piaffe kunnen leren?
) zo'n "piaffe" is niet hoe de oefening uitgevoerd hoort te worden. Sonja schreef:Dilan1993 schreef:Ik zou met het oefenen van de piaffe toch even wachten tot de basis er goed in zit, en vanuit daar richting de piaffe trainen. Maar dit kost maanden tijd, vergis je niet.
Voor de gemiddelde ruiter/bokker kost het ben ik bang geen maanden, maar een jaartje of 180. Maw: zo ver komen de meesten van ons nooit