Mirthe rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1997

Mirthe rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 11:29

Hallo allemaal,

dit is Mirthe, 7 jaar, een super lief paard en ben daarom ook super trots op haar !
wij mogen nu L2 starten, en gaan dit over een paar weekjes doen ben erg benieuwd hoe dit zal gaan.
en ook loopt ze voor de kar met mijn ouders en dit gaat super goed,

even foto´s van door de drek en waterplassen baggeren haha :Y)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Handen recht op :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:31

Leuk paard!

Voor HAW willen ze wat meer info over je paard, niveau, problemen etc :).
Op je galop foto mag je je handen wel wat naar voor doen trouwens, nu hou je m erg tegen met je hand!

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 11:35

Ess_Ramona schreef:
Leuk paard!

Voor HAW willen ze wat meer info over je paard, niveau, problemen etc :).
Op je galop foto mag je je handen wel wat naar voor doen trouwens, nu hou je m erg tegen met je hand!

dankjewel ! ik heb eigenlijk geen idee wat hier nog bij moet want er zijn wel problemen natuurlijk maar daar heb ik geen foto´s van dus kunnen jullie mij ook niet tips enzovoort geven !
in de galop zal ik er om denken bedankt !

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Mirthe rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:55

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.