Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
)golddigger08 schreef:weer etteren, kijken, niet nageeflijk willen lopen en nog het leukste van alles.... lekker op zijn eigen, harde tempo door de bak willen rennen..
Romanoff schreef:golddigger08 schreef:weer etteren, kijken, niet nageeflijk willen lopen en nog het leukste van alles.... lekker op zijn eigen, harde tempo door de bak willen rennen..
Moeilijk he, lezen!
Ik zeg ook niet DAT je je paard niet KAN houden, alleen op die woorden ALS je paard dit doet in de bak, zou ik DAN niet op buitenrit gaan!
En als ie op buitenrit dus wel te houden is en normaal doet, vind ie dat bakgehobbel dus gewoon geen drol aan en probeert hij je denk ik iets duidelijk te maken
! 
.
vaak grote stappen vooruit want ze leren nu gemiddeld 7x zo snel maar niet alles blijft constant hangen.tita schreef:40 min is niet lang ligt er aan wat je doet ik stap lang in en die tijd neem ik dan niet mee, stap lang uit en soms nog tijdje aan de hand.
Dan ben ik ook wel eens 40 min in de bak terwijl ik in werkelijkheid maar 20 min "gewerkt" heb maar een jonkie 4x per week rijden dat vind ik teveel.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je jong je jonkie is en hoe zijn bouw is.
@ TS jonge paarden blijven niet constant voorruit boekenvaak grote stappen vooruit want ze leren nu gemiddeld 7x zo snel maar niet alles blijft constant hangen.
Als is vervelend is vooral niet doorgaan maar ik zou afstappen en volgende dag weer proberen.