Zenique ( M-Dressuur ) en Bizous ( B-dressuur ) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

courtjuh

Zenique ( M-Dressuur ) en Bizous ( B-dressuur ) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 22:42

Hallo allemaal,

1 van deze dames is als het goed is vrijwel onbekend en de ander redelijk beroemd.
Heb ze zondag beide even op de foto gezet met witte bandages :D

Laat ik eerst beginnen met de onbekende....

Aangenaam:

Zenique
Merrie
7 jaar
M1 + 1

De allerliefste pony ter wereld! Letterlijk!

Drafje

Afbeelding

nog een keer

Afbeelding

Pasje wijken

Afbeelding

Aanspringen

Afbeelding

Middengalop ( hoofdje op! :Y) )

Afbeelding

Klaaaar Snoetjee <3

Afbeelding

En dan nu, de voor velen het o zo bekende paard maar nu ZOveeel beter!!!
Met trots presenteer ik Bizous ...
Ondanks de slechte foto's :')

Bizous
Merrie
5 jaar
B+6

jaaaa ik irriteer me aan het feit dat mijn teugels steeds te lang zijn!! Maar zo leer ik van mijn eigen foto's :)

Drafje

Afbeelding

Galopje

Afbeelding

Nog een keer

Afbeelding

Ze wordt steeds beter :D

Afbeelding

Galopje andere kant

Afbeelding

Nog een stukje beter!! :-D

Afbeelding

Baas baas, ik kan sinds kort ook strekken :-D Moet er alleen wel heul hard me best voor doen!! :):)

Afbeelding

Doeiii :wave:

Afbeelding

Laat een reactie achter als je een mening hebt over deze 2 geweldige dames! :j

Anoniem

Re: Zenique ( M-Dressuur ) en Bizous ( B-dressuur ) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:48

Persoonlijk vind ik je B paard er veel fijner doorheen lopen dan je M paard. Veel losser in het lijf en actiever in het achterbeen, Zenique komt er niet lekker doorheen, is niet los in de rug en daardoor is de achterhand niet actief. Het ziet er ook niet actief uit.
Heb het idee, maar is moeilijk vanaf de foto te zien, dat je wat op hand rijdt, ik zie liever ontspanning in de hand en een paard wat vanuit been zelf opzoek gaat naar de hand en daardoor loslaat in het lijf.
Bizous vind ik wel een heel gaaf dier, maar ook daar zou je luchtiger kunnen zijn in je hand, het feit dat je teugels te lang zijn is doordat je teveel druk hebt op de teugel en daardoor je teugel steeds uit de hand glijdt. Als je los ontspannen contact hebt zou dat niet moeten gebeuren.

courtjuh

Re: Zenique ( M-Dressuur ) en Bizous ( B-dressuur ) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 22:51

Thanks en denk wel dat het klopt, Zenique is erg moeilijk in het lijf en heeft ook een vrij lang lichaam. Heeft zeer veel moeite met activiteit van achteren uit.... Dat is ook de reden waarom het op M niveau voor haar echt ophoud... Bizous rijdt ik wel veel op mijn zit... Dat kun je op meerdere foto's terug zien! Slechts enkele foto's glijden de teugels uit mijn handen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:54

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.