Fabio aan het rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

samanthaaxx

Fabio aan het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 20:37

VERVOLG OP DIT TOPIC van wyn
samanthaaxx @ [RT-HAW] Wyn in les

Ik ben aan het kijken of ik inderdaad achteruit ga met rijden.
In de link hierboven zijn foto's van 3 jaar geleden.

In dit topic staan foto's van begin 2011.

Ik ben inderdaad wat te groot voor Fabio, ik rijd hem op dit moment ook niet meer!!
Wel wil ik graag tips en tops hebben, zodat ik alsnog mijn rijden kan verbeteren!

Haha, mijn vest kleurt trouwens niet helemaal goed bij mn broek, maar had het koud, vandaar een lekker dik vest :o

Fabio is trouwens niet van mij, maar van een vriendin ;-) ik deed hem vaak als zij op vakantie was of niet kon.
Nu vind ik mezelf te zwaar voor hem en rijd hem dus niet meer. Als ik ooit nog wat kilo's afval hoop ik ooit weer is met hem aan het werk te kunnen!

Ik kijk inderdaad heel vaak naar beneden, ik probeer hier ook aan te werken!!

Mijn binnen been ligt te ver naar achteren, waarschijnlijk een waarschuwing geweest voor zijn naar-binnen-val-probleempje in die tijd.
Afbeelding

Hele aparte foto vind ik dit, omdat het net lijkt alsof hij aan het wijken is, terwijl we op een recht stuk liepen :=
Afbeelding

Blind vertrouwen, hahahahah _O-
Afbeelding

Beetje ingezakte houding, jammer! En weer de ogen naar beneden gericht :roll: Wel faab zn prethooffie <3
Afbeelding

Teugels wat langer. Jammer dat zn achterhand er niet helemaal goed onder zit.
Er stoort me nog iets, alleen ik weet niet zo goed wat.. !?
Afbeelding

Teugels weer wat langer. Proberen om goed te ontspannen
Afbeelding

<3 <3
Afbeelding

Tips en Tops zijn welkom! Wel opbouwend / bruikbaar aub!

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:42

probeer vooruit te kijken, want nu hangen je schouders naar voren
Laatst bijgewerkt door ikbencarmen op 20-12-11 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Janey1992

Re: Fabio aan het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:57

De foto's zijn veel van schuinvoor genomen, maar het lijkt erop dat je ook wat voorover leunt ipv alleen naar je pony kijkt. Voor je uitkijken helpt daar al bij en probeer daarbij je schouders ontspannen en een beetje meer naar achteren te houden. Ook even letten op je beenligging. Vooral met lichtrijden lijkt het wel alsof je veel op de beugels steunt? Kan ook komen doordat de pony in verhouding wat kleiner is. Wel een ontzettend schattig beestje :) hoe groot is hij?

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 21:00

Janey1992 schreef:
De foto's zijn veel van schuinvoor genomen, maar het lijkt erop dat je ook wat voorover leunt ipv alleen naar je pony kijkt. Voor je uitkijken helpt daar al bij en probeer daarbij je schouders ontspannen en een beetje meer naar achteren te houden. Ook even letten op je beenligging. Vooral met lichtrijden lijkt het wel alsof je veel op de beugels steunt? Kan ook komen doordat de pony in verhouding wat kleiner is. Wel een ontzettend schattig beestje :) hoe groot is hij?

Het klopt inderdaad wat je zegt, doordat ik altijd naar beneden kijk, krom ik wat in met mn houding en gaan mn schouders en alles mee.
Erg vervelend en daarom wil ik ook zo graag van dat naar beneden kijken af, hahaha.
Fabio is ongeveer 1.50, ietsjes kleiner ;) scheelt niet meer dan 2/3 cm.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Fabio aan het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:45

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

De foto's die je hebt geplaatst zijn te oud, waardoor de rijtechnische commentaar die gegeven wordt niet meer van toepassing is.