Alweer een tijdje geleden dat ik een topic start van aretta, mede omdat ik geen nieuwe foto's had..
Maar heb een vriendin meegevraagd en daar gingen we!
Foto;s zijn niet van ideale kwaliteit, de camera vond de redelijk donkere manege te moeilijk
Wou eigenlijk een video uploaden, maar daar was hij te groot voor, vandaar een paar foto's van de video, niet haarscherp..Eindelijk zijn we gestart met wedstrijden!! De afgelopen maand heb ik 5 proefjes gelopen met haar, we gingen goed van start!!
Jammer genoeg is 27 dec, alweer mijn laatste wedstrijd voor de komende twee maanden..

Eerste wedstrijd was veel te nerveus,, en dat nog wel op eigen terrein.. maar toch 184 punten gereden! (was maar 1 proef) als 7e geeïndigd.
De tweede keer dat we weg gingen (en eerste keer op vreemd terein) werden we beloond met 2 x eerste plaats
met 193 en 192 punten! en de laaste keer ging het rijden super! 204 en 194 waren onze punten en hiermee waren we 2 x tweede.
Info over Aretta:
6 jarige spring merrie, afstamming kojak x damiro.
Springen M
Dressuur B+6.
Hoogte 1.67
aandachtpunten: niet te steng in hand. niet naar benenden kijken.. consequent zijn in beengebruik.. handen niet omhoog plaatsen en breed zetten.. hankjes uitdrukken,,
Hier nog even de eerdere topics, graag even kijken van de eerste tot nu!:P
1.
[RT-HAW] Iemand opbouwende kritiek? Nieuwe combinatie hier!!
2.
[RT-HAW] Aretta @ work
nou de foto's!
1. vind ik persoonlijk erg mooi!

2.

3.

4. deze vind ik wat minder,, hou haar te kort,

5. hier wou ik haar net aanzetten in een paar passen achterwaarts, vandaar dat ze met hoofdje achter loodlijn zit.(is nog niet vloeiend)
zouden mijn beugels nog een gaatje langer kunnen eigenlijk?

6. net wat achter loodlijn,,

7. Deze vind ik erg leuk! jammer dat hij wat vaag is..

8. Halsspier ligt er mooi op, iets meer neusje eruit rijden,,
we houden de schik er wel in

9. nog een galopje, iets te veel naar boven?

10. Halsspier spant mooi aan volgens mij?

Nou dat waren ze!! zelf vind ik er echt vooruitgang in zit!
Graag comentaar, hier leer ik weer van.. Maar hou het netjes, we zijn hard aan het trainen!!
Je hebt een nette houding en dit zie je terug in je paardje. De ontspanning kan nog wel wat meer lijkt het, maar dit kunnen ook moment opnames zijn..