Rijden bij Klein Oever?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

acera1991

Rijden bij Klein Oever?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 18:21

Hoi Bokkers!

Ik had een vraag voor degene die op manege Klein Oever rijden.
Omdat er in onze bak niet meer gereden kan worden vanwege de vorst, vroeg ik mij af of ik eventueel zou kunnen rijden in de binnenbak van manege Klein Oever. Dat is de enige plek in de buurt met een binnenbak. Ik kan namelijk helemaal niks beginnen met mn pony op dit moment. Kun je daar dan gewoon vrijrijden of moet je in de lessen mee rijden? Moet je dan ook lid zijn? En kost het geld om daar vrij te rijden en kan het wel?

Dus wie kan mij hierbij helpen???

Ik weet niet of dit goed staat by the way....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Rijden bij Klein Oever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:21

Het staat idd niet goed. ;)

Maar kan je de manege niet gewoon zelf even bellen om het te vragen?

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:30

Het duidelijkst en meest correct is idd die vraag rechtstreeks bij de manége te stellen.
Dan kan je tegelijkertijd ook afspraken maken welke uren hert best kunnen, en idd tegen welke prijs.
Ik weet dat het bij verschillende manéges idd kan tegen betaling van 5euro per keer, maar das natuurlijk niet een vaste regel, stel de vraag en je krijgt antwoord.
Het is niet juist deze vraag op een forum te stellen, iedere manege bepaald zelf welke prijs en of het uberhaupt toegelaten is.
Maar tis niet omdat er een beetje nat ligt, en slijkplassen dat je niet meer kan rijden hé, ik ben net terug van lesgeven gewoon in een buitenbak , ik stond er met 2 paar sokken en thermische laarzen aan, best wel fris, maar paarden kunnen echt nog wel lopen in zo'n omstandigheden hoor.
Wij rijden hier de ganse winter door , met ijs en met sneeuw, en maken dan zelfs nog dagtochten.
luxe paardje zijn er idd ook.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:39

Ik kan je wel het nummer sturen dat je kan bellen!

Over het algemeen rijden er geen particulieren in de bak, alleen de manegelessen en degenen die daar paarden rijden. Je kunt het altijd vragen of je een paar keer vrij mag rijden, overdag is er vaak plek in de bak. Anders kun je je ook nog aanmelden voor de manegeles, dan is er ook de mogelijkheid om met je eigen pony te komen.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 21:44

ja misschien is dat wel verstandig :P wat het is het nummer waar ik naartoe kan bellen?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 07:07

Voor dit soort vragen is het niet nodig om een topic op bokt te openen. Eén eenvoudig telefoontje naar de manege en je hebt je antwoord. Zij zijn ook de enige die het je kunnen vertellen.