Mareska schreef:Ik weet eigenlijk niet of het er iets mee te maken heeft, maar hij is nog maar vier en voor is ie heel erg smal, hij moet dus nog heel veel spieren krijgen, maar dat duurt nog even (een vraagje: hoe krijg je meer front??)
als hij dus een bredere schouder krijgt, het ik het idee dat het misschien wel meer op zijn plaats blijft liggen, is dat onzin of zou het waar kunnen zijn??
Ik weet niet precies of het er mee te maken heeft. Tuurlijk is je pony nog jong en kan hij nog veel spieren ontwikkelen. De enige manier om meer spieren op je pony te krijgen is gewoon heel goed trainen. Je pony is pas 4 dus dat kan nog best lang duren vooral omdat je een jonge pony niet teveel mag overbelasten. Ik zou als ik jou was er iemand naar laten kijken die er verstand van heeft of je zadel goed op je pony ligt. je instructrice ofzo?? Of iemand van een ruitersportzaak? Daarna als het zadel goed op je pony past kun je ook lekker gaan trainen om meer spieren op je pony te krijgen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en als je nog iets wil weten vraag het maar! Misschien dat ik je kan helpen...
Doei
Kuss Anke