Op stal heb ik een geweldig paard staan, hartstikke lief en ik heb er een gigantische band mee. Echter, als ik een blok om ben met haar, heeft ze soms even een moment dat ze gaat staken. Dit is dan niet stilstaan en achteruit lopen, maar echt bokkesprongen maken. Ik heb geen idee of dit gericht is om mij er op dat moment af te krijgen, of ze bang is, of eventueel pijn heeft. Op zo'n moment blijf ik rustig, draai ik haar weer richting de goede kant, en na een aantal bokkesprongen kan ik die kant dan ook weer op.
Een tijd geleden heeft ze last van haar rug gehad, en een paar weken op aanraden van de dierenarts stilgestaan. Doordat ze een te klein zadel had is destijds dat probleem ontstaan. Ik heb geen idee of dit er mee te maken heeft, of ze eventueel nog last kan hebben enz. Iemand misschien een idee?
Misschien kan je de fysio er bij halen? Misschien zit jou paard wel vast in de rug/nek?? Of misschien heeft ze pijn in haar mond? Of een ander bitje of tandarts er bij?
Doet ze het op een vaste plek (of vaste plekken)? En doet ze het elke rit, of af en toe?
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-11 17:44
De fysio zou inderdaad een goede oplossing zijn. Ze doet het soms, vandaar dat ik het ook zo vreemd vind. Mijn vader is laatst een heel blok om geweest en toen was ze zo braaf als wat.
Shelly21
Geplaatst: 18-12-11 20:19
Ik weet niet of je een osteopaat kan betalen maar die voelen echt alles