Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxiie schreef:Ja dat snap ik hoor!!
Maar het impuls verlies icm achterhand eerst ipv voorhand eerst verklaart het cijfer wel.
Dan kan het wijken wel stukken verbeterd zijn, maar het is nog niet correct.
Bovendien kun je het ook positief bekijken, ik weet dat dit en FNRS proef is, maar bij de KNHS is een 5 voldoende, dus heb zo'n vermoeden dat dat bij de FNRS ook zo is. ( misschien kun je eens kijken bij de toelichting van de cijfers??) dan is het zo'n raar cijfer nog niet hoor!
Gewoon zo doorgaan en lekker blijven oefenen!!
EllaBellaah schreef:Als je benen wiebelen kan je ook perongeluk telkens been geven terwijl jij het niet door hebt. Zou het niet helpen om af en toe stukjes zonder beugels te rijden tijdens te les? Of andere oefeningen om je been stiller te houden... (ik kan verder niet zo veel bedenken haha)
_Linn_ schreef:roxiie schreef:Ja dat snap ik hoor!!
Maar het impuls verlies icm achterhand eerst ipv voorhand eerst verklaart het cijfer wel.
Dan kan het wijken wel stukken verbeterd zijn, maar het is nog niet correct.
Bovendien kun je het ook positief bekijken, ik weet dat dit en FNRS proef is, maar bij de KNHS is een 5 voldoende, dus heb zo'n vermoeden dat dat bij de FNRS ook zo is. ( misschien kun je eens kijken bij de toelichting van de cijfers??) dan is het zo'n raar cijfer nog niet hoor!
Gewoon zo doorgaan en lekker blijven oefenen!!
5 een voldoende? Okee apart. Maar we blijven idd dooroefenen en over 4 weken als we weer wedstrijd hebben halen we gewoon een 7 voor het wijken!