Sorry, maar uit één foto waarop een paard met halflange teugel stapt kan je niet echt veel dingen halen die beter kunnen.. Geeft niet echt een goed beeld.
Karenx
Geplaatst: 11-12-11 12:32
Je foto is vrij onduidelijk, de ruiter staat er niet helemaal op en je topic voldoet ook verder niet aan de eisen van HAW volgens mij, dus ik TEM even.
Wat ik ervan kan zien: je beugels mogen een paar gaten langer en je hebt geen contact op je teugels. Het geeft voor mij nog niet echt een ontspannend beeld, maar ik mis ook de nodige achtergrond informatie.
Heleennn
Handen hoger, contact houden, idd je hakken uitdrukken, en je rug niet hol maken... Ik vind persoonlijk ook dat je erg kort zit, maar dat moet je zelf weten.. leuk paardje ook In het vervolg mss even een duidelijkere foto plaatsen? en volgens mij voldoety je topic idd niet aan de voorwaarden...
Laatst bijgewerkt door Heleennn op 11-12-11 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjors
Contact houden met de teugels. (of was je aan het uitstappen?) Hakken uitdrukken. Handen recht omhoog houden
jaa. idd. ik zit wel erg kort ;o En ik was aan het uitstappen. sorry heb niet erg goede foto's idd. ik zou mijn vader nog eens meesleuren voor meer foto's!
Corelli
Geplaatst: 11-12-11 12:54
Je topic voldoet niet aan de regels van HAW, ik tem
edit: zie net dat dat al gedaan was, sorry niet goed gelezen
ThePast03
Geplaatst: 11-12-11 13:08
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Bovendien is het niet de bedoeling om op twee forums dezelfde topics te openen, hier dus een slotje.