summertime @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Summertime_B

summertime @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 17:25

Hallo,

Dit is mijn eerste bericht wat ik op Bokt. plaats.
Ik wil jullie wat korte informatie geven over mijn paard,

Maak kennis met Summertime B, een 5 jarige eigewijse en pittige merrie van ong. 1.70m.
Ik ben sinds zomer 2011 met haar bezig, zadelmak maken en inrijden. (verder informatie kijk op mijn profiel).
We zijn nu vooral bezig met het rijden op 1 tempo en het oefenen van de galop.

ik heb wat foto's van ons samen waar je ons aan het werk ziet. (sommige foto's zijn wel wat wazig)

Graag commentaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sharongentel

Re: summertime @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:10

erg lastig om hier commentaar op te geven, op de foto's.
goed dat je dr op een tempo laat rijden, probeer ook veel recht te richten, en te zorgen dat ze haar balans krijgt.
hopelijk zien we nog betere foto's om te oordelen. wel een mooi paard! (foto van je profiel)
succes nog verder!

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:31

De foto's zijn nogal donker om het allemaal goed te kunnen zien. Ik zou nu overgangen maken en zoals al werd gezegd haar eigen tempo laten zoeken. Op de 2e foto staat ze wel te diep aan de teugel. Maar dit is denk ik een moment opname. Verder leuk paard!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:48

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je hebt te weinig foto's geplaatst waarop rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden., je dient namelijk minstens 5 duidelijke foto's te plaatsen waar rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.