Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het zijn geen kleine sprongetjes!! 
parttwo97 schreef:het eerste wat ik dacht was ook het zadel, het ziet er ook uit als verzet om iets en niet zomaar als een vreugdebok!
ligt dit zadel er altijd op?
en mijn complimenten voor het uitzitten van die sprongenhet zijn geen kleine sprongetjes!!
lifeofmarit schreef:Zadel zie ik niet zo goed, maar ligt (als ik het goed zie) vrij ver naar voren.
Ze drukt idd de rug weg, en is vrij onrustig in de draf zoals hierboven ^^.
Veel les en dan komt het vast goed!
freeride schreef:Duidelijke pijn-reactie, de laatste poging tot galop zie je haar ook onhandig met haar achterbenen bij elkaar hertenhupjes maken, vooral rechtsachter krijgt ze er niet onder, linksachter is iets beter in de linkergalop, maar nog altijd slecht.
Paard is slap achter, loopt in draf ook stuwend en wordt van voor vreselijk in de weg gezeten door 2 harde handen, sorry dat ik het zo zeg, maar jouw stugge harde handen veroorzaken een makkelijk bruggetje voro het paard om te kunnen bokken, de voorkant hield jij nl. voor het paard in balans.
Dit paard moet, mits pijnvrij verklaard, sterker worden en losser draven zonder teugeldruk en van daaruit in galop leren glijden, niet erin duwen of drukken, gewoon laten glijden. Wel knap uitgezeten die sprongen:)