Mijn zusje Ellen en ik reden beiden voor de eerste keer mee en het was hartstikke leuk!
De voorbereiding
Ellen en ik zijn 's ochtends al vroeg naar stal vertrokken om de paarden te poetsen en te vlechten. Uiteraard hadden ze beiden nog eens lekker in de mest gelegen, dus moesten we ook nog even met een sopje aan de slag.
De start
Hier staan we te wachten op onze beurt om te starten. Starttijd 11:41

De inspectie

En dan mogen we eindelijk vertrekken

Gedurende de rit zijn er geen foto's gemaakt. Alleen bij start, pauze en finish omdat ik geen zin had om mijn camera de hele weg mee te zeulen. Er zijn dus alleen foto's van de momenten dat mijn ouders erbij waren...
Halverwege
Na 13km te hebben gereden (als je tenminste niet te vaak in de fout ging
) was er een rustpauze van 45 minuten op Landgoed Henkelman. Hier de aankomst op het landgoed

Afstijgen en even rusten

En na 45 minuten weer terug in het zadel en op weg voor de 2e etappe van de rit.

Na ong. 12km zat de rit er weer op en om iets over 4en gingen we over de finish. Foto's hiervan staan op een andere camera, want mijn geheugenkaart was vol.
Al met al was het een geslaagde rit. Erg gezellig en voor het grootste deel door een mooie bosrijke omgeving. We hebben bijna de hele afstand in stap afgelegd, af en toe een stukje draven maar vooral lekker rustig aan gedaan en genoten van de omgeving en het mooie weer.

)
Vooral die van Monica had geen zin om stil te staan en ging het liefst weer in volle galop terug. Die van mij vond het allemaal erg spannend, maar genoot wel van de aandacht.