Wat vinden jullie van de veranderingen van dit paard in 1 jr

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blubdevis

Wat vinden jullie van de veranderingen van dit paard in 1 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 23:00

De eerste foto was nu precies 1 jaar geleden toen ik begon met hem te rijden (had zelf ook nog maar weinig rijervaring, alleen recreatief & dit paard was al enige tijd niet actief bereden).

De 2e foto was na 1 maand onder mijn zadel..

De 3e foto zijn wij vorige maand (11 maanden onder mijn zadel)..

Wat vinden jullie? Istie niet opgeknapt?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:05

Ik denk dat je beter wat meer en duidelijkere foto's kan plaatsen want hier kan niemand wat mee, tevens is dit tegen de regels van HAW dus ik tem :j
Laatst bijgewerkt door CoronaLime op 22-11-11 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:06

Lijkt wel een heel ander paard!
Als het dezelfde is zit er een wereld van verschil in!
Een foto van de zijkant (recent) zou leuk zijn! :)

blubdevis

Re: Wat vinden jullie van de veranderingen van dit paard in 1 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 23:07

@CotnaLime, ja je kan maar wat hebben om te zeiken idd..

@IMJ, ja het is echt serieus dezelfde ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:11

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Ook zijn de foto's die je hebt geplaatst te oud, waardoor de rijtechnische commentaar die gegeven wordt niet meer van toepassing is.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.