Van de week weer gereden en ook foto's laten maken.
Ik rij hier nu ongeveer een jaar 1x per week. Verder word Pops gereden door een springruiter en die rijd ook concoursen met haar.
Ik rij Pops dressuurmatig om de springruiter te ondersteunen. Hij rijd ook gemiddeld 3x per week dressuur.
We zijn vooral met de verzameling bezig, om haar mooi rond en ontspannenten te houden in een rustiger tempo, hier heeft ze steeds minder moeite mee. Ook halthouden en achterwaarts gaat steeds beter, ze dramt niet meer en blijft bijna altijd netjes wachten tot ze weer mag. Halthouden was vroeger een drama omdat mevrouw niet van stilstaan houd tijdens het werken.
Ik rij veel tempowisselingen om haar bezig te houden. Veder hobbelen we lekker dressuurmatig door de bak heen
Waar ik vooral aan werk is mijn beenhouding, liggen nog te regelmatig te ver naar achter en mijn rug. Ik zit vaak door pijn in de rug te ver naar voren (gaat niet over, al vaak bij dokter en fisio geweest) daar moet ik ook nog veel aan werken.
Fotos zijn bijna allemaal op dezelfde plek want fotograaf had geen zin om te lopen en maar 1 van de rechterhand want toen had de fotograaf het koud

Bedankt voor het kijken
jullie staan leuk samen
ga zo door!
Ik zou wel proberen meer horizontaal evenwicht te krijgen, dus veel overgangen rijden, schijnovergangen en gelukkig ben je al bezig met tempowisselingen. Ga zo door!