Misschien even introductie. Kyliam is een 5,5 jarige arabier. Een jaar geleden ongeveer zijn we begonnen met rechtrichten aan de hand omdat hij heel veel probemen had en rijden onmogelijk was geworden. Sinds een paar maanden zijn we nu weer aan het rijden. Vandaag heb ik voor het eerst weer gegalopeerd met hem in de bak.
Ik rij hem op kaptoom en sinds kort kandare.
We werken nog heel erg aan het ondertreden (LVO), achterhand zakken en nu ook wat meer opwaards en voorwaards rijden.
We hebben om de paar weken priveles van iemand die geschoold is door Marijke de Jong. Deze methode werkt wel voor ons.
Ik moet nog veel werken aan mijn zit. Ik zit nog te veel naar achteren en niet genoeg in balans (vind ik zelf vooral) en mijn benen zijn soms nog te ongecontroleerd.
Maar desalnietemin waren er wel een paar leuke foto`s tussen. De kleur is wat flets door de zon die in de camera scheen. Volgende keer toch vanuit een andere hoek foto`s maken.
Reacties zijn altijd welkom.

Bedankt om te kijken!
Groetjes
Danielle en Kyliam

maar ik hoop dat je er wat aan hebt
ik weet dat ik er erg veel aan heb en mijn rijden beter is, mijn paard loopt ook prettiger en kleine storinkjes waar ik tegen aan liep zijn weg sinds ik zoveel aandacht besteed aan mijn houding.