Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.Citaat:ze loopt rechtsom met haar achterhand naar binnen van de hoefslag af. Ze wil niet rechtsom stelling nemen. Als ik het linkerachterbeen (wat dus zwak is en ze niet goed gebruikt) bij tik met mijn been, dondert ze meteen naar binnen van de hoefslag af. Hoe ik ook mijn binnenbeen aan leg, ze heeft er lak aan. Rechtsom wil ze wel stelling nemen, heel makkelijk juist

montyjansen schreef:Ik zou er manueel trapeut bijhalen om hem met zijn lijf te helpen, ik denk dat hij schouder en lenden problemen heeft.
Peanutbutter schreef:Misschien dat een Ostheopaat wel een stuk kan helpen !!
Muppett schreef:Tijdens de les loopt het paard meestal recht, ze k a n het in elk geval.
Muppett schreef:We rijden bitloos maar ze heeft de witte schuimklodders overal op haar borst en benen zitten. Ze doet echt wel haar best denk ik,
Muppett schreef:Ook snapt ze niet dat als ik haar buitenbeen bijdrijf, ze gewoon op de hoefslag moet blijven lopen...
Muppett schreef:Ze wil rechtsom geen stelling nemen (wil ze het liefst buitenstelling) en linksom neemt ze heel makkelijk stelling (wil ze geen buitenstelling nemen)
Muppett schreef:Ik moet linksom schouderbinnenwaarts oefenen in de les en ook zijgangen, maar dat krijg ik niet voor elkaar.
Muppett schreef:Ze is goed op de beenhulpen, voorwaarts tenminste, maar om het been buigen vindt ze moeilijk. Dat snapt ze nog niet zo. Als ik binnenbeen geef, gaat ze harder op de volte ipv dat ze tegen de buitenteugel aan gereden wordt.