,eergiister was het zulk mooi weer en mocht de camera van mijn oom weer lenen, dus heeft jesse ( @ bokt; Gentlegiant ) wat fotos gemaakt van het rijden. helaas stond de camera op de verkeerde stand en heeft jesse de meeste foto's tegen de zon in genomen waardoor ze erg donker zijn geworden.
Met uvino gaat het steeds beter en luisterd erg goed, helaas heeft meneer niet altijd even goed in de gaten dat hij ook nog een achterhand heeft en op de foto's is ook vaak te zien dat de ruimte tusse de voorbenen en de achterbenen vaker wel meer als 10cm verschil zit, hiermee ben ik hard aan het werk.
Ook heb ik in mijn vorige topic reactie gekregen, dat de teugels te lang waren, hiermee ben ik bij me zelf ook erg hard aan het werk, helaas vind ik uvino hierdoor minder gaan lopen en sneller achter de teugel kruipt, toch wil ik hiermee doorzetten dit komt namelijk gewoon omdat meneer het lekker vind laag te lopen en ik hem nu iets meer opgericht wil hebben. Ik heb de teugels dus nog niet zoals het moet zijn maar ben er mee aan het werk.
Nu in de foto's terug zie, zie ik eigenlijk bijna overal stelling dit is dus niet de bedoeling en ga meer rechte lijnen rijden.
Wees gerust, heb vandaag gebelt of ik weer kon gaan lessen en volgende week donderdag komt mijn instructrice!
Eigen punten;
Op de handen letten
op de voeten letten
in de galop recht op blijven zitten.
Hier de foto's