Uvino; FruhlingshaftXPalfrenier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dustyenmax18

Uvino; FruhlingshaftXPalfrenier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 11:53

Hallo :D,

eergiister was het zulk mooi weer en mocht de camera van mijn oom weer lenen, dus heeft jesse ( @ bokt; Gentlegiant ) wat fotos gemaakt van het rijden. helaas stond de camera op de verkeerde stand en heeft jesse de meeste foto's tegen de zon in genomen waardoor ze erg donker zijn geworden.

Met uvino gaat het steeds beter en luisterd erg goed, helaas heeft meneer niet altijd even goed in de gaten dat hij ook nog een achterhand heeft en op de foto's is ook vaak te zien dat de ruimte tusse de voorbenen en de achterbenen vaker wel meer als 10cm verschil zit, hiermee ben ik hard aan het werk.
Ook heb ik in mijn vorige topic reactie gekregen, dat de teugels te lang waren, hiermee ben ik bij me zelf ook erg hard aan het werk, helaas vind ik uvino hierdoor minder gaan lopen en sneller achter de teugel kruipt, toch wil ik hiermee doorzetten dit komt namelijk gewoon omdat meneer het lekker vind laag te lopen en ik hem nu iets meer opgericht wil hebben. Ik heb de teugels dus nog niet zoals het moet zijn maar ben er mee aan het werk.
Nu in de foto's terug zie, zie ik eigenlijk bijna overal stelling dit is dus niet de bedoeling en ga meer rechte lijnen rijden.

Wees gerust, heb vandaag gebelt of ik weer kon gaan lessen en volgende week donderdag komt mijn instructrice!

Eigen punten;
Op de handen letten
op de voeten letten
in de galop recht op blijven zitten.

Hier de foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:15

Vind het er redelijk uit zien, alleen komt er bij jou veel spanning vandaan, probeer zelf je hand meer te ontspannen, je tilt je hand heel erg op. Laat hem jouw hand opzoeken en niet andersom. Dan zakt hij nog net iets mooier in met het neusje en ontspannen in de rug.
Verder probeer je been rustiger te houden, je trekt je hak wat op. Probeer hem kleiner te maken in je hulp zodat je je spoor alleen nodig hebt voor verfijning.

Succes :)

xFlyff

Re: Uvino; FruhlingshaftXPalfrenier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:20

Ik vind het een fijn beeld geven! Op sommige foto's mag hij in galop wat meer ondertreden met zijn achterbeen, ook ga ik met de bovenstaande reactie mee dat je je hak wat meer moet uit drukken. Daarnaast lijkt hij op sommige foto's erg in je hand te hangen, klopt dit?
Verder vind ik het een hel mooi paard. zou ik mogen vragen wat voor zadel je daarop hebt liggen? ziet er fijn uit

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 15:09

xFlyff schreef:
Ik vind het een fijn beeld geven! Op sommige foto's mag hij in galop wat meer ondertreden met zijn achterbeen, ook ga ik met de bovenstaande reactie mee dat je je hak wat meer moet uit drukken. Daarnaast lijkt hij op sommige foto's erg in je hand te hangen, klopt dit?
Verder vind ik het een hel mooi paard. zou ik mogen vragen wat voor zadel je daarop hebt liggen? ziet er fijn uit

Nee dit klopt niet haha, hij is juist erg ligt vergeleken met de paarden die ik heb gereden.

er ligt een anatomica octant op, erg fijn zadel met diepe en zachte zit.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:44