Inmiddels heb ik mijn lieve paardje alweer bijna 3 maandjes en wordt het toch wel eens tijd om hem even goed te laten zien aan jullie!
Mijn paardje is nu 3,5 jaar oud. Hij is al vroeg beleerd, omdat het voor de kar helemaal mis ging met hem. Hij heeft hierbij ook een trauma opgelopen en mag nooit meer voor de kar. Ik heb hem niet zelf zadelmak gemaakt. Dit was hij al toen ik hem kocht.
We zijn nu 2 maandjes lekker aan het werk. We trainen niet meer dan 3x per week en die training duurt ongeveer een half uurtje. We zijn heel veel bezig geweest met vwnw. Als ik alleen rijd, merk ik dat ik hier nog best moeite mee heb. Tijdens de lessen gaat dit veel beter.
Ik ben van plan om volgend jaar oktober ergens een keertje te gaan starten met een oefenwedstrijd. We gaan hier dus langzaamaan naartoe werken.
Ik heb vaak mijn handen breed, omdat dit wat gemakkelijker is voor Diesel. We zijn nu aan het oefenen om de handen wat smaller te doen en wat meer zelf te dragen.
Waar ik erg op moet letten is:
- niet naar voren vallen,
- handen mooi rechtop, meer dragen,
- benen stiller.
Tips zijn altijd welkom....houd het wel een beetje netjes!
Dit is van 3 weken geleden:

Dit is van deze week. We hebben die dag geen galop gedaan, omdat hij zo ontzettend goed z'n best deed dat hij al bekaf was.

Leuk dat je kwam kijken!!!