Floor - merrie - 3 jaar - bij mij sinds maart, zadelmak sinds mei/april
Omdat het gisteren waarschijnlijk één van de laatste mooie dagen van het jaar was waarbij de piste perfect lag, had ik gevraagt aan een vriendin om te filmen. Uiteindelijk werd het meer les geven dan filmen, maar ja, da's even goed (of zelfs beter).
Ik had al een tijdje geen les gehad en dan verlies ik zo'n beetje mijn 'focus'. Dan concentreer ik mij niet genoeg, stel geen doelen en ben niet consequent genoeg.
Bijna al de foto's zijn stills uit een filmpje, omdat het grootste deel van de gewone foto's echt slecht was, en dat kwam dan voornamelijk door mijn houding.
De laatste tijd heb ik veel problemen met naar voor zitten en mijn teugels hangen constant door. Zeker nu ik zo lang geen les meer heb gehad, wordt het altijd maar erger en erger.
Gisteren hadden we vooral gewerkt op schakelen/overgangen, aangezien ze veel te diep, en te vaak op de voorhand loopt. Op het einde ging het super (iig veel beter) maar dan zijn er spijtig genoeg geen foto's meer gemaakt.
De laatste tijd heb ik veel moeite met voelen/zien wanneer ze haar achterhand goed onderbrengt, of wanneer ze haar rug goed gebruikt.
Het filmpje was redelijk confronterend, maar dan weet ik tenminste waar ik de volgende keer aan kan werken.

Heel onscherp maar toch de moeite waard om erbij te zetten

Volgens mij ben ik hier mijn teugels aan het opnemen, in ieder geval iets raars

Uitstappen

moet iets meer naar achter.