Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janine1990 schreef:Volgens mij heb ik eens een voorbeeld gezien. Ik vond het eerst ook twijfelachtig, maar dat voorbeeld vond ik toch wel erg fijn. Er werd geen topcombinatie getoond, maar Sjef en Anky gaven samen heel erg fijn commentaar
Janine1990 schreef:Tigra_: Het moet natuurlijk ook bij je manier van rijden passen. Ik kon me vinden in het commentaar dat Anky en Sjef gaven aan deze combinatie, en had het idee dat ik er zelf ook wat aan had kunnen hebben. Ze vragen geen idiote dingen, geven wel heel concrete tips.
Maar persoonlijk ga ik ook liever voor mijn echte instructrice.![]()
Wil er vooral mee zeggen dat het helemaal niet zo raar is als het lijkt. In tegenstelling tot het concept waarmee Edward Gal enkele maanden na Anky kwam. Dát vond ik wel heel erg raar.
Janine1990 schreef:Is het echt 5 minuten? Ik meende namelijk een minuut of 20, maar weet het niet zeker. Is een poosje geleden dat ik het filmpje heb gezien.![]()
Het concept van Edward was dat hij filmpjes maakte waarin hij uitlegde hoe je een oefening rijdt.
. connepon85 schreef:Ik denk ook niet dat je dit kunt doen ter vervanging van je les. Zelf heb ik echt wekelijks les. Het is ook niet zo dat ik denk dat ik dit zelf zou doen, maar ik ben wel heel erg benieuwd of dit concept nu aanslaat.
Ik lees in interviews hier nooit iets over.