Vandaag ben ik met mijn 5jarige topper voor het eerst op wedstrijd geweest,
Het was een selectie wedstrijd en de jury was dan ook lekker streng

Ik reed 2 proeven en er zat een half uur tussen, heb een klein half uurtje losgereden voor de eerste proef dus ik zat er vrij lang op..
Mijn pony heb ik pas 6 weken en daarvoor was ze nog erg onbespierd, liep ze maar 2 keer in de week een half uurtje en nog bijna niks meegedaan..
Het was dus allemaal nieuw voor haar en ze deed super goed der best.
Helaas kwamen we na de proef erachter dat op de startcoupon stond dat ze uit 2002 komt, dus al 10 is maar ze komt pas uit 2006..
De aanleuning was ook nog niet helemaal goed, ze was lui voor mijn been maar ze reageerde te heftig op een tik met de zweep dus ik heb veel geschopt
volgende x proberen we een knop spoortje..
Ik ben toch super trots op mijn pony, ze deed echt super haar best, we hebben alleen geen wp maar volgende keer beter!
De jury vond ons wel een erg leuke combinatie

Heb ook goede tips meegekregen maar daar werkte wel eigenlijk al aan, weten we iniedergeval dat waar we aan werken wel het goede is!
Mijn zusje heeft door een raam de foto's gemaakt dus ze zijn niet super gelukt maar wel erg bedankt Pien, ook super bedankt voor het groomen!!
Het is ook de eerste keer haw dus wees een beetje lief
1. Ze lijkt wat op de voorhand te vallen maar het is het fotomoment, want op de voorhand viel ze niet na mijn gevoel..
2. Netjes er door heen, ik moet aan mijn eigen houding denken
3. sta momentje, maar ze loopt netjes
4. nog een sta moment, ik druk mijn hak uit maar ik denk dat ik ook bezig was met "schoppen" , ze mag actiever en ze drukt zich er wat uit, (oortje erop)
5.
6. een lachje kan eraf haha
7. galop, ik moet meer zitten en ze drukt haar neusje er wat uit, ik moet me buitenteugel er goed aan houden..
8. al actiever maar ze drukt zich er weer ietsjes uit
9. hier is ze actief en loopt ze netjes, nu alleen ik nog

10. en de laatste