Afgelopen jaar heeft ze haar eerste "binnenseizoen" gelopen, welke ik heb beperkt tot maar 2 locaties om haar wat meer op dr gemak te stellen en zodat ze rustig kon wennen aan deze locaties. Thuis hebben we alleen een buitenbak en ik kwam ook niet vaak met haar ergens in een binnenmanege om te oefenen (mijn fout). Dit jaar heb ik besloten dat de tactiek van afgelopen winter niet de juiste was en nu wil ik haar juist naar zoveel mogelijk verschillende plekken meenemen omdat er nogsteeds heel veel spanning zit in het lopen in een binnenbak. Veel km's maken is dus de missie.
Anyway, ik had niet echt verwacht dat de tweede proef nog "iets" zou worden, maar gelukkig ging deze heel wat beter dan de eerste en, hoewel er nog steeds wel spanning in zat, gelukkig geen rodeo en konden we echt wat bewuster bezig met het rijden van de proef dan met het proberen om heelhuids de proef rond te komen.'
Ik ben redelijk blij met deze foto's. Op zich mag er zeker nog meer lengte in, moet de neus er echt meer uit en zie je de spanning er aan af, ik zie wel dat ze ruimte begint te krijgen in de passen en niet loopt te krabbelen (dat gebeurt vaak als er veel stress in het spel is). Van mijzelf valt me op dat ik wéér voorover duikel in de galop en dat mijn maatje 42's er ongeveer verkeerd om aan staan

Oh ja, en de punten... 181, dus een winstpuntje! En qua plaatsing waren we 7de van de 16 dus echt slecht was het ook niet.

Ik heb gewoon alle foto's hier in het topic gezet, dus ook de echt mindere foto's