ik heb even een vraag je ik heb zins voorige week mandag weer een paard gekregen
ze is echt leuk ^^ en het is een friese merrie van 10 ze is nooit echt bereden geweest er heeft vroeger wel eens wat op gezeten maar niet echt fanatiek dressuur mee gedaan
maar goed wat ik dus eingelijk will zeggen vandaag ging ik er weer naar toe en eerst longeer ik dr en daarna ga ik dr op en laat ik haar er aan wennen dat ze weer iemand op de rug heeft ^^
en dan stap ik voltes met haar en ook wat in draf
aallen vandaag deed ze een betje raar ze was erg onrustig( het weide ook erg hard bij die bak ) en toen ik er op wou gaan stapte ze alleen maar achter uit en liep ze een beetjeh op zij. en nu het volgende ik heb 1,5 jaar gelden een ongeluk met me oude paard gehad en zins dien nooit weer gereden naar dat incident ik ben onder het (paard terecht gekomen) maar ik ben niet meer bang maar meer wat uhm hoe zeg je dat wat voorzichtiger geworden denk ik ? hebben jullie dat ook wel eens ?.
maar goed toen durfde ik er even niet meer op en ben ik terug gegaan naar dr stall toe
is dit all het begin dat ze het niet meer leuk vind ? want ze heeft altijd de oortjes naar vooren ^^ ,of kwam dit gewoon even door de wind die best wel sterk was.
groetjesss
owjaa ik neem over 2 weken les met haar