vertical limit in het zonnetje @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyHappyHorse

vertical limit in het zonnetje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 09:47

hoi allemaal :D

ik ben sind 2,5 week weer lekker aan het rijden
na 2 weken stil staan en 3 weken alleen maar loswerkent etc.
we zijn weer lekker bezig! alles gaat weer goed en mijn nieuwe zadel gaat ook prima :o
hier heb ik dan een paar fotootjes, eindelijk kan ik weer gaan werken aan de verbeter punten van mezelf
heb dit hele jaar een hele hoop tegen slag gehad! gelukkig heb ik nu een passend zadel en dat gaat super :d

hier komen ze dan :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zoo en toen waren we naar ene hele vermoeiende rit weer klaar :o
na een hoop bokkesprongen en gekkig heid! bakkabouters zijn overigens heeeel eng :o

Sica
Moderator Over Paarden

Re: vertical limit in het zonnetje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:00

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.