Armani @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

comeclose

Armani @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 15:15

Dag allemaal,

Hartstikke dat jullie even kijken! Voor het eerst de foto's met Armani op bokt. Armani is niet van mij ik rijd hem ongeveer sinds 3 maanden 3 keer in de week en ga binnenkort met hem starten. Mijn eigen commentaar: tenen naar binnen en af en toe komt Armani net iets te rond. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding
1. Hier komt hij te diep

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6. Foto van 2 maanden geleden

Afbeelding
7. Foto van 2 maanden geleden

Zou leuk zijn als jullie een berichtje achter laten bedankt!!

Gr. Shanice

Zonnetje81

Re: Armani @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:15

MOoi paard! Loopt er lekker aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:19

Mooi ding! Hij komt idd wat rond, probeer hem op je zit terug te rijden, en als hij rond wilt komen laat hem dan wat zakken, iets meer lengte zodat hij niet te ver achter de loodlijn kruipt.
Verder snap ik dat je naar dat mooie hoofdje wilt kijken, maar probeer niet in te knikken naar rechts.

comeclose

Re: Armani @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 16:33

@ Joolien; Ja klopt zodra ik geconcentreerd aan het rijden ben gebeurd dat moet ik echt aan werken !!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 16:44

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.