Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb well nog les op een manege, maar helaas neit met haar vanwege dat ik geen trailer heb. maar ga met de manege lessen stoppen en dan na de winter met haar lessen (winterstop, we hebben geen binnenbak namelijk...)
met de balk heeft ze het tot nu toe wel goed gedaan, maar zonder balk gaat het fout en met vaart maken, ik zal het proberen, k hoop dat het lukt.
bella1wjnmk schreef:xSimonnee, niet meer, maar toen ik het heb geleerd ben ik denk 3 weken daarna op kamp geweest waar ik 2x per dag goede les op haar kreeg, waar we dit ook in de les hebben behandeldheb well nog les op een manege, maar helaas neit met haar vanwege dat ik geen trailer heb. maar ga met de manege lessen stoppen en dan na de winter met haar lessen (winterstop, we hebben geen binnenbak namelijk...)
Cassidy, ja overkruisd dat bedoelde ikmet de balk heeft ze het tot nu toe wel goed gedaan, maar zonder balk gaat het fout en met vaart maken, ik zal het proberen, k hoop dat het lukt.