paard te sterk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

barbaar96

paard te sterk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 20:53

hallo, ik heb een vraagje. mijn tinker is echt te sterk voor mij, maar ook nog eens erg slim en ik weet niet zo goed hoe ik dat nu moet gaan aanpakken, want als ze niet wilt doen wat ik zeg, dan zet ze gewoon haar gewicht in de strijd en heb ik niks meer te zeggen. dit doet ze met wenden, maar ook naar overgangen. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt. x

magic12

Re: paard te sterk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:56

Hallo,

Is hij te sterk met rijden of in de omgang?
Heb je op dit moment les van iemand? Misschien begrijpt je paard je nog niet zo goed.

barbaar96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 20:58

eigenlijk alleen met rijden, wanneer ik er mee ga wandelen of mee aan het spelen ben, gaat alles super goed en luisterd ze top! maar wanneer ik op der rijdt, gaat het soms even fout. dit gebeurd niet altijd, maar wanneer ze in een bui is, is dat heel erg. ja ik heb les van de mede eigenaar

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:59

Oké, kan zij je niet helpen met het probleem waar je tegen aan loopt?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:01

Omdat ON (Overig Nieuws) alleen bedoelt is voor nieuws over paarden ga ik je topic verplaatsen naar RT-P (Praktijkproblemen).
ON --> RT-P

barbaar96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 21:03

ja dat denk ik wel dat ze me kan helpen, ik zal het er eens een keer goed met haar over hebben. Bedankt!

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:28

Ja les nemen , een paard ook een tinker is zo sterk als dat jij je maakt, dus leer de techniek en dan zul je merken dat ook een tinker op niks is te rijden, dus puur op je zit