Ik ben op 24 september voor het eerst na anderhalf jaar weer op wedstrijd geweest met mijn meisje. Ik heb haar nu 3 jaar en al heel veel dingen meegemaakt met haar. Veel ups en downs, maar met een klik die niet meer kapot gaat. Vorig jaar is ze heel erg ziek geweest en ook opgegeven door de kliniek waar ze 8 dagen heeft doorgebracht, haar glucoseopname was minder als 50% en medicatie sloeg na een maand nog niet aan, ze hebben me verteld dat ze hooguit 1% kans op herstel had en dat ik dan echt een engeltje op mijn schouder zou hebben en dat ze daar niet in geloofde in dit geval. ze zou nooit meer aan zou kunnen komen. 2 weken na dit nieuws begon ze opeens aan te komen en ja hoor me meisje was erbovenop gekomen. Daarna rustig weer gaan opbouwen en nu was het moment dat ik het weer wilde proberen. Ze was verschrikkelijk heet en had maar korte tijd om los te rijden vanwege inloop, pond tegen en paard die niet wilde meewerken met stiften draaien. maar uiteindelijk toch dik tevreden, eerste proef 174 punten en 2e proef 182..
dus super trots op me meisje.
Wel wat spanning in mij te zien, ook vanwege het vele terug moeten rijden en dat ze liefst alle kanten op wilde vliegen en keihard.gegevens:
naam: U Hoge Werfs Ubana
roepnaam: UB, Ubana
geslacht: merrie
hoogte: 1,74 m
afstamming: Gribaldi X Pion
leeftijd: 10 jaar
klasse: B+7 (dressuur)
aandachtpunten: meer proberen te ontspannen, handen op dezelfde hoogte houden.
de foto's zijn allemaal uit de 2e proef, eerste proef heb ik niet op de computer staan.
1.

mooi plaatje vind ik zelf
2.

mooie hoofdje
3.

op afstand
4.

5.

6.

7.

van achteren
8.