Hier rijd ik mijn verzorg hafje Arie. Wij zijn begonnen met rijden in februari. Hij liep toen de hele tijd met zijn hoofd omhoog en hij was heel sterk. Het rijden gaat steeds beter, zeker nu we zonder zadel rijden. Ik ben nu al blij met het resultaat dat we hebben geboekt, maar we zijn er nog lang niet.
Ik zie dat ik soms wat achterover zit en dat ik vaak een strenge binnenhand heb. Ik ben echter wel tevreden over hoe ik mijn houden houd. Eerst had ik pianohandjes en ik vind dat ik dat nu veeeeel minder heb. Als ik zo zonder zadel rijdt dan heb ik heel erg kapstokjes. Daar probeerde ik erg aan te werken met zadel, maar zo zonder heb ik anders helemaal geen balans. En ik vind het belangrijker voor Arie dat ik niet op zijn rug zit te stuiteren, dan dat ik kapstokjes heb.
Er zitten veel goede foto's tussen die 175 die geschoten zijn, maar ook een paar mindere. Ik wil dus niet alleen de goede laten zien.
Nou hier de foto's:
Ik heb natuurlijk eerst ingestapt, maar de fotograaf kwam pas later.
1.

2.

3.

te strenge binnenhand
4.

bochtje om
5.

komt wat omhoog
6.

mooi benenwerk
7.

best wel netjes
8.

wat achterover zittend
9.

trots op deze foto
10.

galop blijft moeilijk
11.

12.

zelfs met de ogen dicht
13.

14.

en lekker klaar
15.

Ik ben erg blij met het resultaat dat we tot nu toe hebben geboekt. Ik heb waarschijnlijk wel reuma of een soort van. In ieder geval hele zere gewrichten. Het rijden gaat dus ook niet altijd even makkelijk.
Commentaar is welkom, maar hou het wel vriendelijk aub
groetjes Louise