Hier weer eens een topic van Annastacia en mij. Annastacia is een 6jarige merrie van de hengst Lupicor.
Afgelopen zondag hadden wij clubkampioenschappen. Wij zijn voor meer dan een half jaar niet gestart, ivm met vervoersproblemen en rijproblemen, maar wilden hier wel weer aan mee doen, aangezien we weer erg goed gaan.
Officieel zijn wij nu B+11 en we zijn op de clubkampioenschappen voor het eerst in het L1 gestart, aangezien je daar een klasse hoger mag starten dan je doet.
We waren erg succesvol, met een eerste prijs en 192 punten!
De eigenaar startte ook (die dit jaar hooguit 10 keer op t paard heeft gezeten) in het L1 en springen in de klasse B en jawel, hij was ook eerste in het L1 met 192 punten en uiteindelijk was hij zelfs CLUBKAMPIOEN 2011!!
Hier volgen de foto's :
losrijden eerste drafje, direct aan t been zetten anders wordt het niets, maar iets te streng spoorgebruik

drafje in de binnenbak, met losrijden

Drafje buiten, heel erg blij met die beeld!

Draf, net iets bijgetikt met de zweep, dat vind ze niet zo leuk, maar wel de goede halsspier in gebruik volgens mij

Erg fijn beeld weer in de draf

In de galop moest ik er echt nog te veel aan rijden, dat is niet ons sterkste punt, en zoals op de foto, in de middengalop helemaal, deze kwam er dan ook niet uit.. helaas

staper de stap

Foto's staan niet in volgorde, graag opbouwend commentaar, zodat we er ook wat mee kunnen
Het ziet er op de foto's ook goed uit en ze is mooi wat breder geworden
)