Jim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Jim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:49

Dit is het paard Jim dat ik rijdt sinds augustus dit jaar.
Hij is een paard met karakter, maar absoluut lief. We hebben nog gewoon het basisniveau en we gaan ook niet starten omdat Jim in het weekend en af en toe door de weeks voor de kar loopt. Hij loopt 2 en 4 span. Voor de kar is hij braaf en werkwillig, en onder het zadel is hij juist erg aan het uitproberen. Wanneer ik Jim op normale lengte pak staat hij te bokken en te steigeren, dus daarom pak ik hem iets langer zodat dit niet meer gebeurt. Hij is echt lief, en mijn maatje.

Graag wil ik weten of er opbouwende kritiek is op mijn- en zijn rijstijl.
Ik weet dat ik kapstokjes heb en dit zadel is nieuw dus ik heb nog niet echt mijn goede houding gevonden.
Alle krietiek en opmerkingen zijn welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:52

leuk beest!
probeer alleen je tenen naar binnen te draaien. ;) :D

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:54

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.