Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), echt vreselijk lastig.
ls1983 schreef:ik ga het proberen,vind het heel lastig om consequent erin te blijven en niet mega gefrustreerd te raken... tja ze is zo eigenwijs als maar kan,maar wel heel lief hahahaha!
ls1983 schreef:ik ga het proberen,vind het heel lastig om consequent erin te blijven en niet mega gefrustreerd te raken... tja ze is zo eigenwijs als maar kan,maar wel heel lief hahahaha!
mijn merrie wil ook steeds naar die ene hoek waar de poort is, en wordt onderweg ook erg heet. Ik kon doen wat ik wou, mevrouwtje begon te denderen en weg was de controle en de harmonie. Momenteel rijd ik niet meer in die hoek, we gaan er pas heen als ik afgestapt ben. (Stap ook daar niet af, altijd ergens anders) Dit werkt momenteel redelijk goed. In het begin moest ik echt héél erg begrenzen zodat zij die hoek afsneed, maar nu doet ze dat ook netjes. Nu heeft ze niet meer zo'n punt waar ze persé naartoe wil, en blijft ze over de gehele hoefslag redelijk ontspannen