Ten eerste; Ik maak dit topic in HAW, omdat ik het fijn vind om veel tips te krijgen. Houd je dus niet in!
Een week geleden heb ik een manege les gereden op Kyra. Kyra is een onrustige kleine voskleurige pony. Ook omdat ik nooit meer echt op dit soort pony's rijd. Het ging erg goed, en ik vind het echt een lieverd!
Over mij; Ik rijd al 5,5 jaar op de Larense manege. En rijd in de les Halfgevorderd-gevorderd les. Ik ben 11 jaar. Ik heb al een paar maandjes in het bezit van een ruiterbewijs, waar ik erg blij mee ben!
Ik rijd de F11, en spring in de BB. Ik had de beugels expres wat langer gedaan, zodat ik meer m'n hakken zou uit drukken. Ik vind dit aardig geslaagd

Over dat kapje op haar neus: Ze heeft een pollenallergie, en het syndroom van headsheaking ( dat is een stoornis bij paarden, Kyra heeft het al vanaf haar zesde. Dit is een syndroom waardoor ze erg met haar hoofd schud ( een soort tick ), waardoor ze minder ontspannen kan lopen, maar gelukkig heeft ze het niet heel erg, en is het dus niet schadelijk voor haar. )
Dit zijn de foto's:

Uitgestrekte draf

Galopje, ik zit alleen wel een beetje naar voren

Zoals ik al zei, zal ik heel graag tips willen hebben!
( houd er wel rekening mee dat ik 11 jaar ben, maar niet inhouden hoor! )
Groetjes!