Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

melody7 schreef:en wat bedoel je nou precies met dat contact enz. wat ik heb de boel een beetje verkeert aangeleerd gekregen, en nooit goed uitgelegd gehad...
tja, als je de filmpjes van een paar maanden geleden zet, ik zal die erge er eens bijzetten, waarin duidelijk te zien was dat ze heel erg tegen het bit protesteerde, en eerst was ik heel bot in m'n handen maar ik rij nu op ijslanders, en heb 't voor 't grootste deel al afgeleerd
melody7 schreef:ik heb nu idd ook les, maar gewoon op een stoeterij op ijslanders, en daar zal ik 't vast nog wel leren, maar met melody kan ik geen les nemen, we hebben geen trailer, en geen bak, dusja en de eigenaar wil eigenlijk niet dat we in de wei rijden omdat al 't gras er dan uitgetrapt wordt, dus rijden we meestal buiten (vindt melody heel leuk) alleen zijn we toen een keer lastig gevallen door een joch met een brommer waardoor melody (en wij ook) dr nu wat schrik van hebben, aangezien ik toen een trap heb gehad, en m'n fiets totall los was en melody 'm naaide met m'n zus erop
& oja, er komt nog een paard bij melody, die wij ook mogen gaan rijden dus dat kan leuk worden als hij dr weer een koopt die nog niet ingereden is...
melody7 schreef:hoebedoel je, die ander heeft hetzelfde niveau?