Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mystique94 schreef:Voor een 3 jarig mag je niet klagen denk ik. Zou hem alleen wat meer op eigen benen en in balans zien lopen.
Ik had je trouwens direct weer naar huis gestuurd. Je mag zoals studiemiep al zei pas vanaf 1 oktober een 3 jarige in de B starten.
Discipline reglement Artikel 102 - Paarden
1. Een paard dat deelneemt aan een dressuurwedstrijd behoort de volgende leeftijdsgrens te hebben bereikt:
Klasse B : minimaal 3 jaar vanaf 1 oktober
Neem lekker de tijd met zo'n jong ding en ga eerst lekker thuis rijden voordat je zo'n jong paard uit gaat brengen.

nicky_rilana schreef:ja maar mijn paard heeft best veel balans want hij kan gewoon rechtdoor lopen

shirleyp schreef:nicky_rilana schreef:ja maar mijn paard heeft best veel balans want hij kan gewoon rechtdoor lopen
Balans heeft niet alleen met rechtdoor lopen te maken, gebruik de zoekfunctie maar eens.
Ik vind drie ook erg jong, maar daarin maakt iedereen eigen keuzes. Ik vind het een prachtig paard. Misschien kun je wat buitenritten maken om zijn balans te verbeteren? Rechte lijnen en tempowisselingen maken het paard sterker.