Het gaat steeds fijner, sommige van jullie weten uit mijn oude topics dat Zhiv ontzettend traag was, dit is al voor 80% verbeterd. We zijn er nog niet helemaal. Vooral met de zijgangen verlies ik nog veel impuls. Maar daar oefenen we hard op.
wat info:
Naam: Don Zhivago
Don Ruto x Gribaldi
7 jaar oud
M1+6
We trainen vooral op basis, impuls, souplesse, achterhand/oprichting en zijgangen.
over de filmpjes:
Ik ben vooral blij met het feit dat mijn benen stiller liggen dan dat ik in mijn hoofd had

Hij is redelijk actief (was hier wel al ffies aan het rijden)
Commentaar mag, maar graag wel zo dat ik er iets aan heb

We willen graag leren, dus tips zijn altijd welkom.
Filmpjes zijn gemaakt met mijn mobiel dus niet echt fantastisch, maar het geeft wel een beeld.

)
)
En ik vind persoonlijk dat die Duitse paarden veel tact hebben maar electriciteit missen. Lekker veel galopperen en overgangen maken. Misschien eens op zoek gaan naar een trainer die heel goed is in het snel en electrichsch maken van paarden.
wat ik zo zie aan je filmpjes, en dat zeg je ook zelf dat hij wat traag is in het achterbeen. Ik zie daarintegen wel dat hij in zijn voorbeen wel snel is, ik zou persoonlijk zijn voorbeen wat klein proberen te houden, en achter over te laten nemen zeg maar.. ik ben niet zo goed in uitleggen sorry
je rijd hem netjes, en tegen je wiebelbenen zou je eens kunnen proberen je knieën een keer los te maken van het zadel, het lijkt namelijk alsof je klemt met je knieën waardoor je onderbenen een eigen leven gaan leiden. Dus echt op de stijgbeugel en je voet steunen en niet op je knie. Ik hoop dat je er wat aan hebt haha