Na even getwijfeld te hebben wil ik toch graag mijn nieuwe kanjer introduceren
Ik ben inmiddels 19 jaar en heb de keuze gemaakt om tussen de paarden verder te gaan. Voor degene die zich afvragen waar Kasagrande is ? Hij heeft een heel erg leuk, lief en talentvol baasje gekregen.. Echt alles wat ik hem gun!
Ik heb besloten om tussen de paarden verder te gaan en kwam deze 3 jarige kanjer tegen het lijf..
Toen we hem kregen zat hij onder de schimmel, was heel erg mager en was een beetje sloom.. We hebben bloed laten afnemen, een weerstand spuit gegeven, lekker bijgevoerd, veel liefde gegeven, wormenspuit en de tanden laten slijpen.
Inmiddels is hij erg vrolijk, leeft weer helemaal, glimt en is ook veel kilo's bijgekomen
!Om rustig te beginnen met zijn 3 jarige leeftijd rijden we maximaal 3x per week, maximaal 20 minuten. Ik krijg natuurlijk ook begeleiding, want die eerste jaren is de opvoeding erg belangrijk.
Hij is een afstamming van learn by heart xx (volbloed), 167 groot. Hij is echt de grootste knuffelkont van stal !
We zijn vooral bezig met ontspanning, rust, over de rug lopen, rechtrichten.
We hebben ook al 2 oefenwedstrijden gereden, met als resultaat 198 en 178. Per oktober mag hij officieel starten.
Ophalen uit de wei waar hij overdag lekker instaat!
losstappen, naar voren kijken
lachen!

Bedankt voor het kijken en ik zou het leuk vinden om commentaar te krijgen !