over een paar uur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

houvanpaard

over een paar uur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 13:59

ik heb over een paar uur paardrijden maar ik kan me nu al niet ontspannen: reden ik ben een tijd geleden van een paard afgebokt en die is bijna over mijn hoofd gegalopeerd sins dien ben ik bang en ik wil niet aan de longe want dan vind ik dat ik niet helemaal rijd ik rijd op een oude kwpn'er die heel lief is en helemaal niemand nooit er af heeft gebokt zelfs niet bij beleren maar toch kruipt de angst in mij omhoog

houvanpaard

Re: over een paar uur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 14:01

tips plz

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:03

dat is wel vervelend zeg! ik ben wel eens heel hard van een paard af gevallen plat op mijn buik en al m'n lucht werd uit m'n longen geperst. dat is ook niet zo fijn. dat was al de tweede keer in twee weken dat ik van dat paard ben afgevallen. toen ging ik een paar weken op een paard wat echt helemaal niks doet en toen is het gelukkig weer overgegaan. misschien kan jij dat ook doen. dan gaat je angst misschien weer weg. nu ga ik gerust op best wel pittige paarden. paarden voelen ook of je bang bent, dan kunnen zij ook bang worden. heel veel succes !!!

fro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:04

Een paar keer diep ademhalen en eerlijk zijn tegen de instructeur, misschien kan deze je helpen.

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:05

rustig aan meis, bedenk nu maar dat het beter gaat als je rustig blijft en dat je na afloop een supergoed gevoel zult hebben. Over die longe: alles stap voor stap dus dit is een goed begin!
Veel plezier!

houvanpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 14:05

qwerty14 schreef:
dat is wel vervelend zeg! ik ben wel eens heel hard van een paard af gevallen plat op mijn buik en al m'n lucht werd uit m'n longen geperst. dat is ook niet zo fijn. dat was al de tweede keer in twee weken dat ik van dat paard ben afgevallen. toen ging ik een paar weken op een paard wat echt helemaal niks doet en toen is het gelukkig weer overgegaan. misschien kan jij dat ook doen. dan gaat je angst misschien weer weg. nu ga ik gerust op best wel pittige paarden. paarden voelen ook of je bang bent, dan kunnen zij ook bang worden. heel veel succes !!!

dat doe ik al (zie end tekst) maar ik raak gewoon in shok en ga om elk kleine dingetje al remmen maar het lukt niet

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:08

eerlijk zijn tegen je instructeur. Die begrijp je vast wel. Gewoon diep ademhalen en eerst heel rustig aan. Ook al zal je een heel uur gewoon rondstappen.

houvanpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 14:11

mhollander schreef:
eerlijk zijn tegen je instructeur. Die begrijp je vast wel. Gewoon diep ademhalen en eerst heel rustig aan. Ook al zal je een heel uur gewoon rondstappen.

heb ik al gedaan en die zegt dat ik onspannen moet

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 15:57

Het is niet de bedoeling om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp. Dit topic van jou gaat over hetzelfde: [YRT] help ik kan niet rijden
Daarom gaat deze op slot.
Zorg, als je een topic opent, ook voor een fatsoenlijke titel. "Over een paar uur" zegt de anderen niks over waar je topic over gaat.