het gaat hierbij om de 13 jarige bonte Lowara, en haar 6 jarige dochter Arwen.
beide heb ik op dit moment in het L2 lopen ( dochterlief bleek talent te hebben in dressuur.. mamma niet
), met als planning om ze straks rond april beide het M1 in te gooien.Waar we het meest tegenaan lopen; mijn terugwerkende handen en gespannen houding ( aangeleerd vanwege Lowara's jarenlange getrek, ze was echt loei en loei sterk) en Arwen actief houden met voldoende impuls, ze hangt nog heel erg graag.
verder zit de middendraf knop er bij allebei nog niet goed genoeg op,maar dat heeft bij beide te maken met hun/ons bovenstaand beschreven problemen, dus oefenen oefenen oefenen!
resultaat van een weekend concours rijden: Lowara had 6 winstpunten erbij, en Arwen had 8 winst gereden. baasje was dus erg tevreden!
dressurfoto's zijn voornamelijk van Lowara, van Arwen heb ik er maar 1 binnengekregen
wel enkele cross foto's van datzelfde weekend, Arwen was daarin 1e geworden. commentaar daarop mag ook altijd,maar ik heb een debiele springhouding, I know 
Lowara
1

Op m'n billen blijven zitten, hier maakt ze zich dus sterk
2

3

Dit vind ik dus zo ontzettend jammer
ik blijf zo belachelijk gespannen tijdens het rijden4

5

6

7

en guppie Arwen direct erna, ze was echt doodmoe al

8

en in de cross ( en wat vond ik het weer eng
)9

10

hoppa, vanuit het water over de picknicktafel
11

Leuk detail: de picknicktafel was de 1e hindenris, daar hadden we nog peesbeschermers om..... helaas ben ik ze allebei na de cross verloren

Haar buitenschouder wat laten staan, probeer haar wat meer in het lichaam te laten buigen ipv alleen d'r hals (regelmatig schoudervoor rijden, buiten begrenzen). Al zijn het natuurlijk maar moment opnames en zal haar moeheid ook meegespeeld hebben